Wat is beeld zonder strategie?

 

Video is een integraal onderdeel van je communicatiestrategie.

Sterke video content is alleen doeltreffend als ze wordt gezien.

Door het juiste, door jou gekozen doelpubliek, op het ideale tijdstip én binnen het budget.

Deze parameters samen vragen een strategische aanpak vooraleer je aan je contentcreatie begint.

Dan pas kom je tot de beste, meetbare resultaten.

ToonT kan instaan voor de volgende ’strategische’ stappen

 

We doorlopen samen met je team de marketing- & bedrijfsdoelstellingen,

bekijken de bruikbare sociale media- en communicatie platformen en onderzoeken de KPI’s.

Zo maken we de ‘juiste’ video content.

ToonT kan instaan voor de volgende stappen:

1.

Creatie van video content én van een video template voor je campagnes.

In ‘diepe’ samenwerking met jullie marketingteam.

2.

Creatie van een media planning (per bedrijfsafdeling) en een gerichte budgettering.

3.

Bepalen van de doelstellingen per communicatie tool (meetbaar/KPI-driven).

4.

Implementatie van social media campagnes + rapportage.

5.

Management van jouw branded video kanaal.

6.

Analyse én optimalisatie van de customer voyage paths.

      • 83% van alle internetverkeer bestaat uit video (2022)

      • Social media-video’s worden 1200% meer geshared

      • 91% van alle online marketeers gebruikt video content

      • Het volume van mobiel video gebruik neemt elk jaar met 100% toe

      • Video recruitment is de norm