EVALUATIE | Opvolging en begeleiding (2u)

Na de 2 modules volgt een evaluatiegesprek.
Hierbij komen we terug op de opgedane kennis tijdens de modules, de ervaring van de deelnemers, en we evalueren of de gemaakte video content optimaal wordt ingezet.

INTAKE | Strategie en boodschap (2u)

Voor we van start gaan met de modules, doen we een strategische oefening met jou en de sleutelfiguren binnen je bedrijf, met als centrale vraag: “Hoe en waarvoor kun je in jullie bedrijf filmpjes gebruiken?“

Het is een kennismakingsgesprek waarbij we het bedrijf en het team beter leren kennen en inschatten. We maken met het marketing-/communicatieteam strategische oefeningen met als hoofddoel te weten te komen:

1. Wat is het verhaal dat ‘nu’ verteld moet worden?
2. Wie is het juiste publiek?
3. Hoe kun je het gemaakte beeldmateriaal op meerdere niveaus implementeren?
4. Hoe wordt een strategisch communicatieplan opgesteld?
5. Wat zijn de technische vaardigheden van het team?

Op basis van deze info kunnen de modules worden gepersonaliseerd.

“Sharing Stories doen hun naam alle eer aan. Samen bedachten we een verhaal en daarna mochten we zelf aan de slag. Op korte tijd zagen we nuttige tips & tricks om korte professionele video’s te maken. Een aanrader voor iedereen die met video aan de slag wil.”

Olivier Olbrechts, Tadaaz

Onze klanten